Οδηγίες Χρήσης

webinarΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ WEBINAR

1. Την ώρα που έχετε ενημερωθεί πως ξεκινά ένα προγραμματισμένο webinar κάνετε κλικ στο σύνδεσμο που περιέχεται στο email – πρόσκληση που έχετε λάβει από την ΕΔΕ.

2. Όταν σας ζητηθεί, κάνετε κλικ στο Yes, Grant ή Trust για να «κατέβει» το  αρχείο που απαιτείται να εγκατασταθεί στον Η/Υ σας ώστε να έχετε σύνδεση με το webinar.

 

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΗΧΟΥ

Αρχικά θα συνδεθείτε στο webinar, xωρίς τη δυνατότητα να ακουστείτε από τους υπόλοιπους.

Για τη βέλτιστη εμπειρία χρήσης συνίσταται η χρήση ακουστικών και μικροφώνου ή έστω εξωτερικών ηχείων και του ενσωματωμένου μικροφώνου που συνήθως διαθέτουν οι φορητοί Η/Υ. Κρατήστε τουλάχιστον 50 εκ. το μικρόφωνο μακριά από τα ηχεία. Σε περίπτωση μικροφωνισμού ίσως απαιτηθεί να χαμηλώσετε τον ήχο των ηχείων σας.

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ (CONTROL PANEL)

Αφού συνδεθείτε στο webinar και εγκαταστήσετε το Plugin που θα κατέβει από τον browser (gotowebinar plugin) θα παρουσιαστεί στην οθόνη σας o Πίνακας Ελέγχου.

Μπορείτε να πατήσετε την «παλάμη» που φαίνεται στον Πίνακα Ελέγχου ώστε να πάρετε το λόγο και να απευθύνετε την ερώτησή σας προς τον Ομιλητή (όταν σας δώσει το λόγο), ή να γράψετε μέσω του chat panel την ερώτησή σας, δημοσίως (broadcast messages) ή μόνον προς τον Ομιλητή.

 

ΕΞΟΔΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑ WEBINAR

Επιλέξτε File και Exit – Leave Webinar

Φυσικά θα μπορείτε πάντα να παρακολουθείτε και τα προηγούμενα μαθήματα που δεν έχετε καταφέρει να δείτε ζωντανά, από την ενότητα «Προηγούμενα Μαθήματα«.

 

Διαβάστε πιο αναλυτικές οδηγίες εδώ