
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Την Τετάρτη 6/5/2026 στις 20:00 πραγματοποιείται το webinar της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας στο πλαίσιο των μετεκπαιδευτικών της μαθημάτων μέσω διαδικτύου.
ΘΕΜΑ:
“Συνεχής καταγραφή σακχάρου αίματος”
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ / ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ:
- Σ. Λιάτης, Παθολόγος – Διαβητολόγος, Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, τ. Διευθυντής ΕΣΥ, Επιστημονικός Σύμβουλος Πρότυπου Διαβητολογικού Κέντρου «ATHENS MEDICA».
ΟΜΙΛΙΕΣ:
- Α. Παππάς, Παθολόγος – Διαβητολόγος.
- Κ. Μαρκάκης, Παθολόγος με Εξειδίκευση στον Σακχαρώδη Διαβήτη, Επίκουρος Καθηγητής Παθολογίας, Τμήμα Ιατρικής, Σχολή Επιστημών Υγείας Πανεπιστημίου Πατρών, Παθολογική Κλινική, Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών.
Σύνδεσμος βιντεοσκοπημένου webinar:
Διαθέσιμο μόνο για μέληΣύνδεση για εμφάνιση περιεχομένου
Προσβλέποντας πάντα στην πολύτιμη ενεργό συμμετοχή σας.
Ο Πρόεδρος της Ε.Δ.Ε.
Κ. Μακρυλάκης
Ο Γεν. Γραμματέας της Ε.Δ.Ε.
Σ. Λιάτης