Αγαπητοί συνάδελφοι,
Την Τετάρτη 3/6/2026 στις 20:00 πραγματοποιείται το webinar της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας στο πλαίσιο των μετεκπαιδευτικών της μαθημάτων μέσω διαδικτύου.
ΘΕΜΑ:
"Θεραπεία ΣΔτ2 χωρίς υψηλό καρδιαγγειακό κίνδυνο"
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ / ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ:
Α. Καμαράτος, Παθολόγος - Διαβητολόγος, MD, PhD, Διευθυντής ΕΣΥ, Επιστημονικός Υπεύθυνος Διαβητολογικού Κέντρου Γ.Ν....
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...