Home / Οδηγίες Χρήσης

Οδηγίες Χρήσης

webinar

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ WEBINAR

1. Την ώρα που έχετε ενημερωθεί πως ξεκινά το προγραμματισμένο webinar κάνετε κλικ στο σύνδεσμο που περιέχεται στο email – πρόσκληση που έχετε λάβει από την ΕΔΕ.

2. Όταν σας ζητηθεί, κάνετε κλικ στο Yes, Grant ή Trust για να «κατέβει» το  αρχείο GoToWebinar Opener που απαιτείται να εγκατασταθεί στον Η/Υ σας, ώστε να εμφανιστεί το περιβάλλον παρακολούθησης.

 

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΗΧΟΥ

Αρχικά θα συνδεθείτε στο webinar, xωρίς τη δυνατότητα να ακουστείτε από τους υπόλοιπους (muted).

Για τη βέλτιστη εμπειρία χρήσης συνίσταται η χρήση ακουστικών και μικροφώνου. Σε περίπτωση μικροφωνισμού ίσως απαιτείται να χαμηλώσετε τον ήχο των ηχείων σας.

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ (CONTROL PANEL)

Αφού συνδεθείτε στο webinar και δεχθείτε να εγκατασταθεί το μικρό πρόγραμμα που θα κατέβει μέσω του browser (GoToWebinar Opener), θα παρουσιαστεί στην οθόνη σας o Πίνακας Ελέγχου (control panel).

Μπορείτε τέλος, είτε να πατήσετε το στρογγυλό κουμπί με την “παλάμη” που φαίνεται στον Πίνακα Ελέγχου, ώστε να ζητήσετε να πάρετε το λόγο και να υποβάλλετε την ερώτησή σας προς τον Ομιλητή (όταν σας δωθεί ο λόγος), είτε να γράψετε την ερώτησή σας, απευθείας μέσα στην ενότητα Questions του Πίνακα ελέγχου .

 

ΕΞΟΔΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑ WEBINAR

Επιλέξτε File και Exit – Leave Webinar

Μπορείτε πάντα να παρακολουθείτε όλα τα προηγούμενα μαθήματα που δεν έχετε καταφέρει να δείτε ζωντανά, από την ενότητα “Προηγούμενα Μαθήματα“.

 

 

Top