Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2026, 20:30 – 22:00
ΟΜΙΛΙΕΣ:
1. “Συνεχής καταγραφή γλυκόζης (ΣΚΓ). Ενδείξεις, πλεονεκτήματα, τρόπος λειτουργίας”
Α. Παπαζαφειροπούλου, Παθολόγος με εξειδίκευση στο Διαβήτη, PhD, MSc στη Βιοστατιστική, Επιμελήτρια Α’, Α’ Παθολογικό Τμήμα & Διαβητολογικό Κέντρο ΓΝ Πειραιά «ΤΖΑΝΕΙΟ».
2. “Θεραπευτικοί στόχοι, τάσεις και σχέσεις με τη γλυκοζυλιωμένη αιμοσφαιρίνη”
Σ. Λιάτης, Παθολόγος – Διαβητολόγος, Διδάκτωρ ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, τ. Διευθυντής ΕΣΥ, Επιστημονικός Σύμβουλος Πρότυπου Διαβητολογικού Κέντρου «ATHENS MEDICA» , Γεν. Γραμματέας της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας.
Σύνδεσμος βιντεοσκοπημένου webinar: https://youtu.be/7w6nygkbp30
Προσβλέποντας πάντα στην πολύτιμη ενεργό συμμετοχή σας.
Ο Πρόεδρος της Ε.Δ.Ε.
Κ. Μακρυλάκης
Ο Γεν. Γραμματέας της Ε.Δ.Ε.
Σ. Λιάτης

