Αρχή / Αρχική Σελίδα / ΕΔΕ Webinar (Τετάρτη 4/3/2026, 20:00): “Παχυσαρκία στον ΣΔτ1 και ΣΔτ2”

ΕΔΕ Webinar (Τετάρτη 4/3/2026, 20:00): “Παχυσαρκία στον ΣΔτ1 και ΣΔτ2”

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Την Τετάρτη 4/3/2026 στις 20:00 πραγματοποιείται το webinar της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας στο πλαίσιο των μετεκπαιδευτικών της μαθημάτων μέσω διαδικτύου.

ΘΕΜΑ:
“Παχυσαρκία στον ΣΔτ1 και ΣΔτ2”

ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ / ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ:

  • Α. Παπαζαφειροπούλου, Παθολόγος με Εξειδίκευση στο Διαβήτη, PhD, MSc (Βιοστατιστική), Επιμελήτρια Α ́, Παθολογικό Τμήμα & Διαβητολογικό Κέντρο Γ.Ν.Π. «ΤΖΑΝΕΙΟ», Πειραιάς, Μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, Πρόεδρος Επιστημονικού Φορέα Ιατρικής Μετεκπαίδευσης «ΕΠΙΛΥΩ».

ΟΜΙΛΙΕΣ:

  • Α. Κόκκινος, Καθηγητής Παθολογίας, Α ́ Προπαιδευτική Παθολογική Κλινική και Διαβητολογικό Κέντρο Πανεπιστημίου Αθηνών, Γ.Ν.Α. «ΛΑΪΚΟ», Αθήνα.
  • Β. Λαμπαδιάρη, Καθηγήτρια Παθολογίας-Ενδοκρινολογίας Ε.Κ.Π.Α., Β’ ́Προπαιδευτική Παθολογική Κλινική Ε.Κ.Π.Α., Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ», Αθήνα.

Σύνδεσμος βιντεοσκοπημένου webinar:

Διαθέσιμο μόνο για μέληΣύνδεση για εμφάνιση περιεχομένου

 

Προσβλέποντας πάντα στην πολύτιμη ενεργό συμμετοχή σας.

 

Ο Πρόεδρος της Ε.Δ.Ε.
Κ. Μακρυλάκης

Ο Γεν. Γραμματέας της Ε.Δ.Ε.
Σ. Λιάτης

Top