
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Την Τετάρτη 4/3/2026 στις 20:00 πραγματοποιείται το webinar της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας στο πλαίσιο των μετεκπαιδευτικών της μαθημάτων μέσω διαδικτύου.
ΘΕΜΑ:
“Παχυσαρκία στον ΣΔτ1 και ΣΔτ2”
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ / ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ:
- Α. Παπαζαφειροπούλου, Παθολόγος με Εξειδίκευση στο Διαβήτη, PhD, MSc (Βιοστατιστική), Επιμελήτρια Α ́, Παθολογικό Τμήμα & Διαβητολογικό Κέντρο Γ.Ν.Π. «ΤΖΑΝΕΙΟ», Πειραιάς, Μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, Πρόεδρος Επιστημονικού Φορέα Ιατρικής Μετεκπαίδευσης «ΕΠΙΛΥΩ».
ΟΜΙΛΙΕΣ:
- Α. Κόκκινος, Καθηγητής Παθολογίας, Α ́ Προπαιδευτική Παθολογική Κλινική και Διαβητολογικό Κέντρο Πανεπιστημίου Αθηνών, Γ.Ν.Α. «ΛΑΪΚΟ», Αθήνα.
- Β. Λαμπαδιάρη, Καθηγήτρια Παθολογίας-Ενδοκρινολογίας Ε.Κ.Π.Α., Β’ ́Προπαιδευτική Παθολογική Κλινική Ε.Κ.Π.Α., Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ», Αθήνα.
Σύνδεσμος βιντεοσκοπημένου webinar:
Διαθέσιμο μόνο για μέληΣύνδεση για εμφάνιση περιεχομένου
Προσβλέποντας πάντα στην πολύτιμη ενεργό συμμετοχή σας.
Ο Πρόεδρος της Ε.Δ.Ε.
Κ. Μακρυλάκης
Ο Γεν. Γραμματέας της Ε.Δ.Ε.
Σ. Λιάτης