Αγαπητοί συνάδελφοι,
Την Τετάρτη 4/3/2026 στις 20:00 πραγματοποιείται το webinar της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας στο πλαίσιο των μετεκπαιδευτικών της μαθημάτων μέσω διαδικτύου.
ΘΕΜΑ:
"Παχυσαρκία στον ΣΔτ1 και ΣΔτ2"
ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ / ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ:
Α. Παπαζαφειροπούλου, Παθολόγος με Εξειδίκευση στο Διαβήτη, PhD, MSc (Βιοστατιστική), Επιμελήτρια Α ́, Παθολογικό Τμήμα & Διαβητολ...
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...